KoA 2011.06.25. 20:24

Twitter-like

- voltam lenn a Balatonon, ott készültem fel az igazságügyi orvostan vizsgára. Mindig szép élményekben volt részem ott, a nagyszüleimnél, lehet kár volt ezzel beszennyezni :)


- tanultam egy csomó büntetőjogot, mivel kellett a vizsgához. Alapjában véve szórakoztató volt, alapműveltségnek jól jön. A hírekben szereplő tényállásokat most már legalább értem, néha a kiszabható büntetést is jól tippelem meg. Volt persze biztosítás-orvostani rész is, azt valahogy kevésbé tudtam felfogni. Inkább jog, mint közgáz? Hmmm. Neeeem!


- valamelyik nap megláttam egy víztornyot és közöltem, hogy milyen szép nagy kút. XD Aztán kifejtettem, hogy nem is nagy hülyeség, hiszen a kút végül is a víztorony reciproka. Na ugye, hogy az?


 

 

- megelőz egy BMW, rendszáma: NEKEM-8. Azért egy jó poénért rendszámot venni pár százezerért az LOL.


- Lesz Sneijder, vagy nem lesz Sneijder?


- lett volna 6 napom a gyermekgyógyászatra, de 3-at pihenek inkább. Durván sok az anyag, de egyszerűen elegem van a tanulásból, túlságosan komolyan vettem a nőgyógyászatot is. Muszáj kicsit lelazulnom, de szerencsére ez lesz életem utolsó vizsgaidőszakának utolsó vizsgája. Inkább a sorozatterhelés tesz tönkre, nem egy-egy adott vizsga.


- kellemes probléma: hol töltsem a jutalomgyakorlatomat? Oslo, Cardiff, Köbenhavn, The Big Apple?

 


- jó lenne többet hallani a szerzőtársakról, hiányoznak.


- el akartam olvasni valami könyvet a vizsgák után, de nem emlékszem, hogy melyiket. Agassi önéletrajzát? Azt is, de szerintem nem ez volt, ami megragadt a tudatalattimban.


- jó szám, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://treamici.blog.hu/api/trackback/id/tr113014526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeM 2011.06.25. 21:13:59

Természetesen The Big Apple. Egyértelmű. Az utolsó vizsgához meg hajrá. :)

KoA 2011.06.25. 21:25:15

@BeM: Hát azért annyira nem, mert ha már megyek, akkor jó lenne valami tudományt is csinálni :) Úgy értem, hogy hasonló témájú munkacsoportot kellene választanom, az meg inkább Oslo és Koppenhága... Mondjuk mindig is a fjordok szerelmese voltam: hosszú, keskeny, mély, meredek fallal határolt tengeröböl :)

BeM 2011.06.25. 21:29:20

Tudomány, szellemiség.

Egy héttel ezelőtt még lelkesen egyetértettem volna ezekkel a szavakkal, de mára minden, a tudomány iránt táplált naiv rajongásom szertefoszlott. Majd néhány hét és visszatér.

Ha leginkább ekettő közül lehet választani, akkor Koppenhága. Én odamennék. :)

KoA 2011.06.25. 22:55:53

@BeM: hát én Osloba, de nem kell mindenben egyetértenünk :D
süti beállítások módosítása